Administrator

 

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gmina Rymanów reprezentowana przez  Burmistrza Gminy z siedzibą w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów jako pracodawca. Z Administratorem można  skontaktować się telefonicznie: 134355006, email: gmina@rymanow.pl lub pisemnie na adres Administratora.

 

Inspektor Ochrony Danych

 

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@rymanow.pl

 

Cel i podstawy przetwarzania

 

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

Jeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

Przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.

 

Odbiorcy danych osobowych

 

Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

 

Okres przechowywania danych

 

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

 

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.

 

Prawa osób, których dane dotyczą

 

Ma Państwo prawo do:

 

·        prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

·        prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

·        prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

·        prawo do usunięcia danych osobowych;

·        prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 193 Warszawa)

 

Informacja o wymogu podania danych

 

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sylwester Litwin
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-05-24 14:51:29
  • Informacja zaktualizowana przez: Sylwester Litwin
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-05-24 14:51:29
  • Liczba odsłon: 95
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2943451]

przewiń do góry