BIURO OBSŁUGI KLIENTA

pokój nr 101

 

mgr Ewelina JAŚKIEWICZ - referent

        Mateusz DOMIN - pomoc administracyjna


załatwia sprawy w zakresie:

- udzielania kompleksowej informacji w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej sprawy,

- prowadzenia i administrowania elektronicznej rejestracji i obiegu korespondencji w Urzędzie,

- udostępniania druków obowiązujących w Urzędzie przy załatwianiu spraw, pomoc przy ich wypełnianiu kompletowaniu załączników,

- udzielania informacji na temat lokalizacji i czasu pracy innych urzędów, instytucji i najważniejszych organizacji działających na terenie Gminy.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Zięba Danuta
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-09-10 14:41:01
  • Informacja zaktualizowana przez: Sołtysik Grzegorz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-02-19 14:28:34
  • Liczba odsłon: 670
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2943451]

przewiń do góry