ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY RYMANÓW ZA 2023 ROK
Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.) Burmistrz Gminy Rymanów przedstawia Radzie Miejskiej w Rymanowie Raport o stanie Gminy Rymanów za rok 2023 w terminie do dnia 31 maja 2024 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Rymanów za 2023 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Rymanowie.
Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
Termin sesji, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Rymanów został wyznaczony na dzień 28 czerwca 2024 r. godz. 09:00.
W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia poprzedzającego dzień,w którym ma odbyć się sesja - do godziny 15:00 w Biurze Obsługi Rady Miejskiej (pokój 111) lub w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14A.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest w wersji pdf - tutaj a także w Biurze Obsługi Rady Miejskiej (pokój 111).
Przewodniczący Rady Miejskiej w Rymanowie
( - )
Józef Kijowski
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sołtysik Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2024-06-04 08:53:58
- Informacja zaktualizowana przez: Sołtysik Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-06-04 09:02:33
- Liczba odsłon: 524
- Historia dokumentu: