ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD
RAPORTEM
O STANIE GMINY RYMANÓW ZA 2018 ROK
Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz.
506) Burmistrz Gminy Rymanów przedstawia Radzie Miejskiej w Rymanowie Raport o
stanie Gminy Rymanów za rok 2018 w terminie do dnia 31 maja 2019 r.
Raport obejmuje
podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Rymanów za 2018 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Rymanowie.
Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
Sesja, na której
zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Rymanów odbędzie się 25 czerwca
2019 r.
W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 24 maja 2019 r. (poniedziałek), do godziny 16:00 w Biurze Obsługi Rady Miejskiej (pokój 111) lub w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14A.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest tutaj a także w Biurze Obsługi Rady Miejskiej (pokój 111).
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Rymanowie
( - )
Andrzej Pitrus
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sołtysik Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2019-06-03 14:22:34
- Informacja zaktualizowana przez: Sołtysik Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-06-18 15:20:32
- Liczba odsłon: 3142
- Historia dokumentu: