Interpelacje i zapytania radnych
ROK 2020
Na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w sprawach dotyczących gminy Radni mogą kierować interpelacje i zapytania do Burmistrza Gminy Rymanów za pośrednictwem Przewodniczącego Rady Miejskiej w Rymanowie.
Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gminy, zapytanie natomiast składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym. Zarówno interpelacje, jak i zapytania powinny zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego ich przedmiotem oraz wynikające z nich pytania.
Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do Przewodniczącego Rady, który przekazuje je niezwłocznie Burmistrzowi. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania Burmistrz, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie.
Poniżej publikowana jest treść interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi. W sytuacji gdy w treści interpelacji, zapytań lub odpowiedzi występują informacje wymagające dokonania wyłączeń jawności dokonuje się ich wyłączenia podając podstawę prawną, zakres wyłączenia, osobę, która dokonała wyłączenia, a jeżeli dotyczy, nazwę podmiotu, na którego rzecz dokonano wyłączenia jawności.
Lp. |
Tytuł |
Rodzaj |
Data wpływu |
Interpelujący |
Data odpowiedzi |
1. |
|||||
2. |
|||||
3. |
|||||
4 . |
|||||
5. |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sołtysik Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-02-25 11:06:26
- Informacja zaktualizowana przez: Sołtysik Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-25 11:18:09
- Liczba odsłon: 2356
- Historia dokumentu: