Rymanów, dnia 29.08.2007 r.
ROŚ. 7624/9/07
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 61 §1 i §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) w związku z Art. 46 ust. 1, art. 46a ust. 1, art. 47, art. 48, art. 53 i art.56 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. nr 62, poz. 627 z późniejszymi zmianami ) na wniosek Dyrektora Firmy Usługowo-Handlowej ”TABOR” S.C., z siedzibą przy ul. Sanockiej Nr25B 2, 38-480 RYMANÓW
zawiadamiam, że
zostało wszczęte postępowanie dotyczące wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
pn. „Stacja demontażu pojazdów na terenie nieruchomości Nr ewid 2460/10
przy ul. Sanockiej Nr 25B w Rymanowie
– gmina Rymanów, powiat krośnieński, województwo podkarpackie”
Działając na podstawie art. 10 w/w. ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego informuję, że do dnia wydania decyzji, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy zebranymi w przedmiotowej sprawie oraz wnieść ewentualne uwagi i zastrzeżenia.
Dokumenty są do wglądu w pokoju Nr 25 Urzędu Gminy w Rymanowie przy
ul. Mitkowskiego Nr 14a, 38-480 RYMANÓW w godzinach pracy (pn. 800-1500 wt-pt 700 1500)..
Uwagi i wnioski można zgłaszać osobiście lub pisemnie na adres Urzędu Gminy w Rymanowie podany jw. terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Na podstawie art. 41§1 KPA w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem będzie miało skutek prawny.
Otrzymują:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kurylak Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2008-10-27 11:35:14
- Informacja zaktualizowana przez: Kurylak Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-27 11:35:14
- Liczba odsłon: 2165
- Historia dokumentu: