Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem sprzedaży i do spożycia w miejscu sprzedaży.
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, pokój nr 210
tel. 134355006 wew. 210
Wymagane dokumenty:
Do wniosku należy dołączyć /art. 18 ust. 6 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi/:
-
dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych,
-
pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,
-
decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnienie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży.
Wniosek:
Wniosek należy składać z kompletem załączników.
Wniosek bez wymaganych dokumentów /załączników/ i nie uzupełniony w terminie 7 dni od wezwania zgodnie z art. 64, ust. 2 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego zostanie pozostawiony bez rozpoznania.
Opłaty:
Opłata za korzystanie z zezwoleń wydanych po raz pierwszy / rok
- zezwolenie do 4,5% i piwa - 525,00 zł
- od 4,5% do 18% - 525,00 zł
- powyżej 18% - 2100,00 zł
Termin załatwienia sprawy:
do 30 dni
Tryb odwoławczy i opłaty:
Zgodnie z kpa
Uwagi:
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych od 4,5% do 18% i powyżej 18% mogą być wydane tylko w ramach posiadanych limitów. Złożony wniosek o wydanie zezwoleń wymaga pozytywnej opinii Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Chilik Dorota
- Data udostępnienia w BIP: 2005-06-13 10:16:40
- Informacja zaktualizowana przez: Sylwester Litwin
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-23 12:11:08
- Liczba odsłon: 4442
- Historia dokumentu: