Rejestr Zarządzeń Burmistrza Gminy Rymanów - 2025 rok
LP. |
data |
w sprawie |
status |
1 |
02.01.2025 |
w sprawie przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych - więcej |
obowiązujące |
2 |
02.01.2025 |
w sprawie opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych - więcej |
obowiązujące |
3 |
02.01.2025 |
w sprawie planu finansowego dla wydzielonego rachunku środków z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 – Polski Ład - więcej |
obowiązujące |
4 |
02.01.2025 |
w sprawie udzielenia upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej należących do właściwości gminy - więcej |
obowiązujące |
5 |
02.01.2025 |
w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania w sprawach świadczeń rodzinnych, a także do wydawania w tych sprawach decyzji - więcej |
obowiązujące |
6 |
02.01.2025 |
w sprawie udzielenia upoważnienia Dyrektorowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rymanowie do prowadzenia postępowań w sprawach, o których mowa w art. 411 ust. 10g ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54 z późn. zm.), w tym do wydawania w tych sprawach zaświadczeń - więcej |
obowiązujące |
7 |
02.01.2025 |
w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego, a także do wydawania w tych sprawach decyzji - więcej |
obowiązujące |
8 |
02.01.2025 |
w sprawie upoważnienia do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji - więcej |
obowiązujące |
9 |
02.01.2025 |
w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania w sprawach jednorazowego świadczenia w wysokości 4 000 zł, a także do wydawania w tych sprawach decyzji - więcej |
obowiązujące |
10 |
02.01.2025 |
w sprawie zmiany zarządzenia nr 127/2021 z dnia 20 września 2021 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach świadczeń rodzinnych oraz jednorazowego świadczenia „Za życiem” - więcej |
obowiązujące |
11 |
02.01.2025 |
w sprawie udzielenia upoważnienia pracownikom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rymanowie do realizacji zadań wynikających z ustawy o Karcie Dużej Rodziny - więcej |
obowiązujące |
12 |
02.01.2025 |
w sprawie upoważnienia do załatwiania spraw i wydawania decyzji dotyczących potwierdzenia prawa do świadczeń opieki zdrowotnej - więcej |
obowiązujące |
13 |
02.01.2025 |
w sprawie zmiany zarządzenia nr 133/2023 z dnia 28 lipca 2023 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do podejmowania czynnościach prawnych z zakresu bieżącego funkcjonowania Jednostki - więcej |
obowiązujące |
14 |
03.01.2025 |
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 130.000 PLN obowiązujący w Gminie w Rymanów oraz jej jednostkach budżetowych i zakładzie budżetowym - więcej |
obowiązujące |
15 |
03.01.2025 |
w sprawie ustalenia składu osobowego i trybu działania Komisji Ofertowej powołanej do wyłonienia oferty na wykonanie zamówienia pt.: „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na linii komunikacyjnej Klimkówka (góra) - Rymanów Zdrój (góra) - Klimkówka (góra) - więcej |
obowiązujące |
16 |
08.01.2025 |
w sprawie ustalenia składu osobowego i trybu działania Komisji Konkursowej powołanej do zaopiniowania i przeprowadzania konkursu projektów na realizację w 2025 roku zadań z zakresu sportu - więcej |
obowiązujące |
17 |
09.01.2025 |
w sprawie zatwierdzenia podziału środków finansowych na realizację w 2025 roku zadań w zakresie tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi sportu w Gminie Rymanów - więcej |
obowiązujące |
18 |
09.01.2025 |
w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji w sprawach dodatku mieszkaniowego - więcej |
obowiązujące |
19 |
09.01.2025 |
w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji - więcej |
obowiązujące |
20 |
09.01.2025 |
w sprawie zmiany zarządzenia nr 29/2023 z dnia 31 stycznia 2023 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących refundacji podatku VAT - więcej |
obowiązujące |
21 |
09.01.2025 |
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 190/2024 z dnia 12 listopada w sprawie upoważnienia do realizacji Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 - więcej |
obowiązujące |
22 |
09.01.2025 |
w sprawie upoważnienia do realizacji Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 - więcej |
obowiązujące |
23 |
24.01.2025 |
w sprawie sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Królik Polski oraz Rymanów, stanowiących własność Gminy Rymanów - więcej |
obowiązujące |
24 |
27.01.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
25 |
27.01.2025 |
w sprawie ustalenia bazowej stawki czynszu najmu za 1m2 powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych i lokali socjalnych w mieszkaniowym zasobie Gminy Rymanów - więcej |
obowiązujące |
26 |
27.01.2025 |
w sprawie ustalenia ceny wywoławczej w przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność Gminy Rymanów - więcej |
obowiązujące |
27 |
27.01.2025 |
w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowych położonych w obrębie ewidencyjnym Rymanów, stanowiących własność Gminy Rymanów na rzecz użytkowników wieczystych - więcej |
obowiązujące |
28 |
28.01.2025 |
w sprawie przekazania nieruchomości w użyczenie - więcej |
obowiązujące |
29 |
28.01.2025 |
w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli, ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania za 2025 rok oraz ustalenia form i specjalności kształcenia - więcej |
obowiązujące |
30 |
28.01.2025 |
w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, punktów przedszkolnych, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Rymanów na rok szkolny 2025/2026 - więcej |
obowiązujące |
31 |
28.01.2025 |
w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego do oddziałów sportowych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Rymanów na rok szkolny 2025/2026 - więcej |
obowiązujące |
32 |
28.01.2025 |
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązujący w Gminie Rymanów oraz jej jednostkach budżetowych i zakładzie budżetowym - więcej |
obowiązujące |
33 |
30.01.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
34 |
30.01.2025 |
w sprawie planu finansowego dla wydzielonego rachunku środków w ramach Funduszu Pomocy - więcej |
obowiązujące |
35 |
31.01.2025 |
w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - więcej |
obowiązujące |
36 |
03.02.2025 |
w sprawie powołania Komisji przetargowej - więcej |
obowiązujące |
37 |
04.02.2025 |
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym - więcej |
obowiązujące |
38 |
10.02.2025 |
w sprawie przyznania nagród za wysokie wyniki sportowe w krajowym lub międzynarodowym współzawodnictwie sportowym - więcej |
obowiązujące |
39 |
11.02.2025 |
w sprawie sprzedaży samochodu pożarniczego marki FS LUBLIN model ŻUK A156B - więcej |
obowiązujące |
40 |
14.02.2025 |
w sprawie ogłoszenia konsultacji społecznych dotyczących projektu Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Uzdrowiskowych Gmin Rymanów i Iwonicz- Zdrój na lata 2024-2030 - więcej |
obowiązujące |
41 |
18.02.2025 |
w sprawie przekazania nieruchomości w użyczenie - więcej |
obowiązujące |
42 |
20.02.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
43 |
20.02.2025 |
w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku środków w ramach Funduszu Pomocy - więcej |
obowiązujące |
44 |
24.02.2025 |
w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Rymanów-Zdrój, stanowiącej własność Gminy Rymanów na rzecz użytkownika wieczystego - więcej |
obowiązujące |
45 |
24.02.2025 |
w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - więcej |
obowiązujące |
46 |
25.02.2025 |
w sprawie powołania Zespołu Zadaniowego do wykonywania zadań związanych z organizacją i przeprowadzeniem obsługi techniczno-organizacyjnej wyborów na obszarze Gminy Rymanów w wyborach Prezydenta RP zarządzonych na dzień 18 maja 2025 roku - więcej |
obowiązujące |
47 |
25.02.2025 |
w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu Nr 160/2023 Burmistrza Gminy Rymanów z dnia 12 września 2023r. w sprawie powołania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Rymanów - więcej |
obowiązujące |
48 |
28.02.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
49 |
03.03.2025 |
w sprawie powołania Komisji przetargowej - więcej |
obowiązujące |
50 |
04.03.2025 |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej - więcej |
obowiązujące |
51 |
04.03.2025 |
w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Konkursowej powołanej do opiniowania ofert w otwartym konkursie ofert na realizację zadania z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym - więcej |
obowiązujące |
52 |
10.03.2025 |
w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających na członka zarządu osiedla w Rymanowie-Zdroju - więcej |
obowiązujące |
53 |
10.03.2025 |
w sprawie ustalenia wzorów druków w wyborach uzupełniających na członka zarządu osiedla w Rymanowie-Zdroju - więcej |
obowiązujące |
54 |
10.03.2025 |
w sprawie powołania Zespołu Koordynującego Wybory na członka zarządu osiedla w Rymanowie-Zdroju - więcej |
obowiązujące |
55 |
12.03.2025 |
w sprawie sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Deszno i Rymanów oraz w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym Rymanów, stanowiących własność Gminy Rymanów - więcej |
obowiązujące |
56 |
24.03.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
57 |
24.03.2025 |
w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku środków w ramach Funduszu Pomocy - więcej |
obowiązujące |
58 |
26.03.2025 |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej - więcej |
obowiązujące |
59 |
27.03.2025 |
w sprawie przedstawienia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2024 r - więcej |
obowiązujące |
60 |
27.03.2025 |
w sprawie przedstawienia informacji o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego - więcej |
obowiązujące |
61 |
27.03.2025 |
w sprawie przedstawienia sprawozdań rocznych z wykonania planu jednostek - więcej |
obowiązujące |
62 |
27.03.2025 |
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Pomocy - więcej |
obowiązujące |
63 |
27.03.2025 |
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - więcej |
obowiązujące |
64 |
27.03.2025 |
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - więcej |
obowiązujące |
65 |
27.03.2025 |
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - więcej |
obowiązujące |
66 |
27.03.2025 |
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - więcej |
obowiązujące |
67 |
27.03.2025 |
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - więcej |
obowiązujące |
68 |
27.03.2025 |
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - więcej |
obowiązujące |
69 |
27.03.2025 |
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - więcej |
obowiązujące |
70 |
27.03.2025 |
w sprawie wprowadzenia instrukcji w przedmiocie poboru i rozliczania przez inkasenta opłaty uzdrowiskowej na terenie miejscowości Rymanów-Zdrój - więcej |
obowiązujące |
71 |
31.03.2025 |
w sprawie przekazania samochodu pożarniczego marki Land Rover w formie darowizny na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Rymanowie-Posadzie Dolnej - więcej |
obowiązujące |
72 |
04.04.2025 |
w sprawie organizacji Akcji Kurierskiej na terenie Gminy Rymanów - więcej |
obowiązujące |
73 |
04.04.2025 |
w sprawie przygotowania i wykorzystania zastępczych miejsc szpitalnych na potrzeby obronne państwa w gminie Rymanów - więcej |
obowiązujące |
74 |
07.04.2025 |
w sprawie powołania Komisji przetargowej - więcej |
obowiązujące |
75 |
07.04.2025 |
w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - więcej |
obowiązujące |
76 |
11.04.2025 |
w sprawie powołania Komisji przetargowej - więcej |
obowiązujące |
77 |
15.04.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
78 |
15.04.2025 |
w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Rymanów, stanowiących własność Gminy Rymanów na rzecz użytkownika wieczystego - więcej |
obowiązujące |
79 |
24.04.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
80 |
24.04.2025 |
w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku środków w ramach Funduszu Pomocy - więcej |
obowiązujące |
81 |
28.04.2025 |
w sprawie sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Bzianka, Deszno oraz Posada Górna, stanowiących własność Gminy Rymanów - więcej |
obowiązujące |
82 |
29.04.2025 |
w sprawie powołania Komisji przetargowej - więcej |
obowiązujące |
83 |
30.04.2025 |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej - więcej |
obowiązujące |
84 |
30.04.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
85 |
30.04.2025 |
w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu Nr 160/2023 Burmistrza Gminy Rymanów z dnia 12 września 2023r. w sprawie powołania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Rymanów - więcej |
obowiązujące |
86 |
07.05.2025 |
w sprawie udzielenia pełnomocnictwa pani Beacie
Boczar – wicedyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Klimkówce - więcej
|
obowiązujące |
87 |
14.05.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 - więcej |
obowiązujące |
88 |
15.05.2025 |
w sprawie przekazania nieruchomości w użyczenie - więcej |
obowiązujące |
89 |
15.05.2025 |
w sprawie wprowadzania zmian w Zarządzeniu Nr. 160/2023 Burmistrza Gminy Rymanów z dnia 12 września 2023r. w sprawie powołania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Rymanów - więcej |
obowiązujące |
90 |
16.05.2025 |
w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - więcej |
obowiązujące |
91 |
20.05.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
92 |
20.05.2025 |
w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku środków w ramach Funduszu Pomocy - więcej |
obowiązujące |
93 |
22.05.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025r. - więcej |
obowiązujące |
94 |
23.05.2025 |
w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok - więcej |
obowiązujące |
95 |
26.05.2025 |
w sprawie powołania Komisji przetargowej - więcej |
obowiązujące |
96 |
28.05.2025 |
w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - więcej |
obowiązujące |
97 |
28.05.2025 |
w sprawie powołania Komisji przetargowej - więcej |
obowiązujące |
98 |
29.05.2025 |
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury pod nazwą Gminna Biblioteka Publiczna w Rymanowie za 2024 rok - więcej |
obowiązujące |
99 |
29.05.2025 |
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury pod nazwą Gminny Ośrodek Kultury w Rymanowie za 2024 rok - więcej |
obowiązujące |
100 |
29.05.2025 |
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej pod nazwą Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rymanowie za 2024 rok - więcej |
obowiązujące |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sylwester Litwin
- Data udostępnienia w BIP: 2025-01-09 11:58:51
- Informacja zaktualizowana przez: Małgorzata Buczek
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-05-29 12:05:27
- Liczba odsłon: 1291
- Historia dokumentu: