Wersja archiwalna 2008-07-28 16:56:59
Znak: ORG.341/1/2008 Rymanów 28.07.2008 r.
Przetarg nieograniczony
Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. (0-13) 4355006, fax(013) 4355765
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.rymanow.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
„
Rodzaj zamówienia: dostawy
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup fabrycznie nowego 17-to miejscowego autobusu przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie Gminy Rymanów o parametrach zawartych w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamówienie poniżej 137 000 euro.
Wspólny słownik zamówień CPV: 34.12.00.00 -4 – pojazdy silnikowe do transportu więcej niż 10 osób.
2. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
3. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
4. TERMIN WYKONANIA: do 30 września 2008 roku
5. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
6. WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) dysponują potencjałem technicznym
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
5) akceptują warunki określone w SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w. warunki Wykonawca spełnił.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19, poz.177)
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny) Nie dotyczy
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena
10.Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
nie
11. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.rymanow.pl;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie.
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub i nformacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 06.08.2008 Godzina: 9.00
Miejsce: Urząd Gminy w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie /sekretariat- I piętro, pokój nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.08.2008 r. o godz. 9.10
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy); dotyczy
Projekt dofinansowany w ramach obszaru B pilotażowego programu p.n. „Uczeń na wsi –pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko-wiejskie”.
SIWZ - więcej
Załączniki:
1. Specyfikacja techniczna - więcej
2. Formularz oferty - więcej
3. Oświadczenie - więcej
4. Projekt umowy - więcej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Zieba Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2008-07-28
- Informacja zaktualizowana przez: Zieba Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-28 16:56:59
- Liczba odsłon: 760
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: