Wersja archiwalna 2009-06-02 16:17:54

POPRAWKA:

przetarg_11_20090520_siwz_11_2009_poprawka.doc

 

ZAŁĄCZNIKI:

przetarg_11_20090520_przedmiar_robot_11_2009.pdf

przetarg_11_20090520_siwz_11_2009.doc

 

Znak: INW.341 / 11 / 2009                                                Rymanów, 20-05-2009r.



GMINA RYMANÓW

ul. Mitkowskiego 14 a

38-480 Rymanów


zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz.1655

oraz z 2008r. Dz. U. Nr 171, poz.1058)

ogłasza przetarg nieograniczony

powyżej 14 000 euro

na

''Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów w sezonie wiosenno-letnim - 2009r. - Remont odcinkowy nawierzchni dróg.''


Termin realizacji zamówienia ustala się na :

- rozpoczęcie - po zawarciu umowy

- zakończenie - 31-08-2009r.


Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 10-06-2009 r. do godz. 09.00

w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.


Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.


Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane bez otwierania.


Otwarcie ofert i odczytanie cen nastąpi dnia 10-06-2009 r. do godz. 09.20

w siedzibie Zamawiającego (świetlica).

Kryteria oceny ofert – cena za realizację zamówienia – 100%.


Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert.


Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest

Mariusz SZARAN

tel. 013 43 56 965 013 43 55 006, fax. 013 43 57 975

w godz. pracy Urzędu Gminy tj.

poniedziałek - od 08.00 - do 16.00

od wtorku do piątku - od 07.00 - do 15.00




Burmistrz Gminy Rymanów

                                                                       mgr Jan RAJCHEL



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 5172719]

przewiń do góry