Wersja archiwalna 2009-07-13 13:32:13
załaczniki:
przetarg_20090710_siwz-c_09.pdf
Rymanów, 10.07.2009
GMINA RYMANÓW
ul. Mitkowskiego 14a
38 – 400 Rymanów
zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianamiogłasza przetarg nieograniczony na:
„ Wymiana stolarki okiennej w ZSP w Klimkówce, Sieniawie, Króliku Polskim oraz Milczy.”
Termin realizacji zamówienia ustala się na:
rozpoczęcie – po podpisaniu umowy
zakończenie – 31 sierpień 2009r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej Gminy Romanów pod adresem: www.rymanow.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godzinach pracy Urzędu – cena 30,00 zł brutto. Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 3 sierpnia2009r do godz. 9-tej w Sekretariacie Urzędu gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane bez otwierania.
Otwarcie ofert i odczytanie cen nastąpi dnia 31 lipca 2009r o godz.9 -tej.
w siedzibie Zamawiającego (świetlica).
Kryteria oceny ofert – cena za realizację zamówienia – 100%.
Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert. Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest:
Waldemar Karp tel. 0134357975, fax.0134357975 w godz. pracy Urzędu Gminy w poniedziałek – od 8 – 16-tej, od wtorku do piątku – od 7 – 15-tej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penar Marek
- Data udostępnienia w BIP: 2009-07-13
- Informacja zaktualizowana przez: Penar Marek
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-13 13:32:13
- Liczba odsłon: 2055
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: