Wersja archiwalna 2009-10-02 16:33:46
GMINA RYMANÓW
ul. Mitkowskiego 14a
38 - 480 Rymanów
zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych
Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami
ogłasza przetarg nieograniczony na:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU BYŁEJ KOTŁOWNI W RYMANOWIE ZDROJU
Termin realizacji zamówienia ustala się na : rozpoczęcie – po zawarciu umowy
zakończenie – 30 listopada 2009r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej
Gminy Rymanów o adresie: www.rymanow.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego
w pokoju nr 18 w godzinach pracy Urzędu – cena 30,00 zł brutto.
Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 22 października 2009r do godz.10-tej w Sekretariacie
Urzędu gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane bez otwierania.
Otwarcie ofert i odczytanie cen nastąpi dnia 22 października 2009r o godz.1015
w siedzibie Zamawiającego (świetlica).
Kryteria oceny ofert – cena za realizację zamówienia – 100%.
Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert.
Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest
Marek Penar - tel. 013435627, fax.0134357975 w godz.pracy Urzędu Gminy
poniedziałek – od 8 – 16-tej,od wtorku do piątku – od 7 – 15-tej.
Załączniki:
SIWZ - więcej
Przedmiar - więcej
Wzór umowy - więcej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penar Marek
- Data udostępnienia w BIP: 2009-10-02
- Informacja zaktualizowana przez: Penar Marek
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-02 16:33:46
- Liczba odsłon: 616
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: