Wersja archiwalna 2010-03-30 13:57:50
Rymanów,15.03.2010
GMINA RYMANÓW
38 -480 Rymanów ul. Mitkowskiego 14 a
zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami ogłasza przetarg nieograniczony na:
„ Zagospodarowanie turystyczno – rekreacyjne terenów Uzdrowiska Rymanów poprzez budowę obiektów architektury zdrojowej nad Czarnym Potokiem” w zakresie:
regulacja brzegów Czarnego Potoku – 990 mb, wykonanie elementów przyłączy
zewnętrznych, budowa kładek nad Czarnym Potokiem i rzeką Tabor – 81.6 mb,
budowa amfiteatru i molo – pow. 165 m2, regulacja brzegów istniejącego stawu,
powierzchnia stawu 1164 m2, budowa altan – 2 szt. (345 m2), remont stacji
transformatorowej: wykonanie opaski odbojowej wokół budynku i dojścia do
budynku, remont tynków na części elewacji, uzupełnienie gzymsów, odnowienie
drzwi zewnętrznych, budowa pergoli i fontanny- wielkość- długość pergoli – 18
mb, wykonanie utwardzeń miejsc postojowych oraz ścieżek dla osób
niepełnosprawnych – 72 m2, wykonanie ścieżek i placów spacerowych – pow.
placów – 1836 m2, długość ścieżek – 2535 mb, montaż elementów małej
architektury parkowej- ławki 53 szt. lampy – 64 szt. zasadzenie zieleni niskiej i
wysokiej.
Termin realizacji zamówienia ustala się na :
• rozpoczęcie – po zawarciu umowy • zakończenie – 30 październik 2010 r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej
Gminy Rymanów o adresie: www.rymanow.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego
w pokoju nr 18 w godzinach pracy Urzędu – cena 30,00 zł brutto.
Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 31 marzec 2010 r do godz. 9 - tej w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane bez otwierania.
Otwarcie ofert i odczytanie cen nastąpi dnia 31 marca 2010 r o godz. 9 - tej.
w siedzibie Zamawiającego (świetlica).
Kryteria oceny ofert – cena za realizację zamówienia – 100%.
Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli, ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone
powyżej mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie podlega
wykluczeniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły
„ spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest:
Marek Penar – inspektor Referatu Inwestycji, Drodgownictwa i Gospodarki Przestrzennej
tel. 0134356627, fax.0134357975 w godz. pracy Urzędu Gminy
poniedziałek – od 8 – 16-tej,od wtorku do piątku – od 7 – 15-tej.
Załączniki:
-
SIWZ - więcej
-
PROJEKT BUDOWLANY - więcej
-
PROJEKT BUDOWLANY 2 - wiecej
-
PROJEKT WYKONAWCZY - wiecej
-
PROJEKT WYKONAWCZY 2 - więcej
-
PROJEKT UBEZP. BRZEGÓW - wiecej
-
PRZEDMIARY ROBÓT - więcej
-
KONSTRUKCJA - więcej
-
SPECYFIKACJE - więcej
-
WIZUALIZACJE - więcej
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT- WIECEJ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Karp Waldemar
- Data udostępnienia w BIP: 2010-03-30
- Informacja zaktualizowana przez: Karp Waldemar
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-30 13:57:50
- Liczba odsłon: 1849
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: