ROZSTRZYGNIĘCIE
rozstrzygniecie_zapytania_ofertowego_ros_2017.06.09.pdf
================================================================
zapytanie_ofertowe_ros_2017.pdf zapytanie_ofertowe_ros_2017.pdf zapytanie_ofertowe_ros_2017.pdf
Rymanów, dnia 30.05.2017 r.
ROŚ.
6232.3.2017.AK
ZAPYTANIE
O CENĘ
„Załadunek,
transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest
z
posesji zlokalizowanych na terenie Gminy Rymanów”
Dokonanie
wyboru wykonawcy zadania, dostawcy dóbr i usług
*
, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz.U. z 2015, poz.2164 z póź.zm.)
w trybie
*
zapytania o cenę
(art.69);
Zapraszam do złożenia oferty
cenowej za:
„Załadunek,
transport i unieszkodliwienie 1(jednego)
Mg odpadów zawierających azbest
z
posesji zlokalizowanych na terenie Gminy Rymanów”,
z zastosowaniem obowiązku
wynikającego z art. 20 pkt. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach
(tj. (Dz.U.2016, poz. 1987 ze zm.) )
tj. o konieczności stosowania
zasady
bliskości
, wskazującej, ze odpady, które nie mogą być przetworzone w
miejscu ich powstania,
przekazuje się do
najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone.
Obowiązkiem
spoczywającym na Wykonawcy jest zgłoszenie zamiaru przystąpienia do prac
polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest
właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi
pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu – zgodnie z §6 ust.
2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02
kwietnia 2004 r.
w sprawie sposobów i
warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.
U. z 2004 r. 71. 649 z poźn. zm. )
cyt
.
„
...W
ykonawca prac polegających na zabezpieczaniu i
usuwaniu
wyrobów zawierających azbest, obowiązany jest do
(...)
2) przeszkolenia przez uprawnioną instytucję zatrudnianych pracowników,
osób kierujących lub nadzorujących prace polegające na zabezpieczaniu i usuwaniu
wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy
zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur dotyczących
bezpiecznego postępowania;…”
Przewidywana
ilość odpadów do usunięcia ,osiągniecie efektu rzeczowego i ekologicznego
to min.
101,586
Mg.)*
Realizacja zadania
będzie finansowana ze środków WFOŚiGW,
NFOŚiGW oraz środków własnych Gminy Rymanów
nie wcześniej niż 31.07.2017 r. nie później niż 15.11.2017 r.
Termin realizacji
zadania
od dnia podpisania umowy do
30 czerwca 2017 r.
Termin
składania ofert cenowych pisemnie do dnia
09
czerwca 2017 r. do godz. 9.00
na
adres Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego Nr 14a, 43-480 RYMANÓW.
)*
W ramach posiadanych własnych środków możliwe będzie zlecenie dodatkowych
usług załadunku, transportu i
unieszkodliwienia nawet o 100 %, z możliwością przedłużenia o 21 dni terminu
realizacji zadania ponad osiągnięty efekt ekologiczny.
Burmistrz Gminy
Wojciech Farbaniec
Otrzymują :
1. Adresaci wg. rozdzielnika;
-
A/a.+ Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w
Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 RYMANÓW oraz BIP Urzędu Gminy
Rymanów (
https://rymanow.bip.org.pl/
).
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kurylak Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2017-05-30 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Kurylak Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-06-12 09:57:28
- Liczba odsłon: 6272
- Historia dokumentu: