Wersja archiwalna 2009-05-26 12:58:42

 

ZAŁĄCZNIKI:

przetarg_12_20090520_siwz_12_2009.doc

przetarg_12_20090520_przedmiar_robot_12_2009.pdf

 

 

Znak: INW.341 / 12 / 2009                                                Rymanów, 20-05-2009r.




GMINA RYMANÓW

ul. Mitkowskiego 14 a

38-480 Rymanów


zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz.1655

oraz z 2008r. Dz. U. Nr 171, poz.1058)

ogłasza przetarg nieograniczony

powyżej 14 000 euro

na

''Utrzymanie standardu dróg gminnych – Odcinkowe wykonanie brakującej nawierzchni na drogach w miejscowości Rymanów Zdrój''


Termin realizacji zamówienia ustala się na :

- rozpoczęcie - po zawarciu umowy

- zakończenie - 31-07-2009r.


Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 10-06-2009 r. do godz. 09.30

w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.


Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.


Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane bez otwierania.


Otwarcie ofert i odczytanie cen nastąpi dnia 10-06-2009 r. do godz. 09.40

w siedzibie Zamawiającego (świetlica).

Kryteria oceny ofert – cena za realizację zamówienia – 100%.


Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert.


Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest

Mariusz SZARAN

tel. 013 43 56 965 013 43 55 006, fax. 013 43 57 975

w godz. pracy Urzędu Gminy tj.

poniedziałek - od 08.00 - do 16.00

od wtorku do piątku - od 07.00 - do 15.00




Burmistrz Gminy Rymanów

                                                                       mgr Jan RAJCHEL



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 5707407]

przewiń do góry