Wersja archiwalna 2009-06-26 15:08:27

Znak: INW.341 / 12 / 2009

rozstrzygnięcie

Rymanów, dnia 26-06-2009r.



Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu

pn.

''Utrzymanie standardu dróg gminnych – Odcinkowe wykonanie brakującej

nawierzchni na drogach w miejscowości Rymanów Zdrój'',



Gmina Rymanów 38-480 Rymanów ul. Mitkowskiego 14a, zwana dalej Zamawiającym, w dniu 24-06-2009r. ; rozstrzygnęła zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz.1058) postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14 000 euro p.n.: ''Utrzymanie standardu dróg gminnych – Odcinkowe wykonanie brakującej nawierzchni na drogach w miejscowości Rymanów Zdrój'', w którym kierowano się najniższą ceną brutto jako kryterium oceny ofert.


Dokonano oceny 2 ofert, złożonych kolejno wg daty wpływu przez następujących Wykonawców:

1. Rejon Budowy Dróg i Mostów w Krośnie , 38-400 Krosno ul. Tysiąclecia 38

2. ''DROGBUD'' Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o. , 38-100 Strzyżów , ul. 1 Maja 42



Uzasadnienie dokonanego wyboru: wybrano najkorzystniejszą ofertę, którą złożył Wykonawca: Rejon Budowy Dróg i Mostów w Krośnie , 38-400 Krosno ul. Tysiąclecia 38

Cena brutto wybranej oferty: 236 113,19– 100 pkt.


Zawiadomienie o wyborze oferty zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz.1058) zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Rymanów w dniu 24-06-2009r. oraz rozesłane faxem do informacji wykonawców.



ZAMAWIAJĄCY




POPRAWKA:

przetarg_12_20090520_siwz_12_2009_poprawka.doc

 

ZAŁĄCZNIKI:

przetarg_12_20090520_siwz_12_2009.doc

przetarg_12_20090520_przedmiar_robot_12_2009.pdf

 

 

Znak: INW.341 / 12 / 2009                                                Rymanów, 20-05-2009r.




GMINA RYMANÓW

ul. Mitkowskiego 14 a

38-480 Rymanów


zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz.1655

oraz z 2008r. Dz. U. Nr 171, poz.1058)

ogłasza przetarg nieograniczony

powyżej 14 000 euro

na

''Utrzymanie standardu dróg gminnych – Odcinkowe wykonanie brakującej nawierzchni na drogach w miejscowości Rymanów Zdrój''


Termin realizacji zamówienia ustala się na :

- rozpoczęcie - po zawarciu umowy

- zakończenie - 31-07-2009r.


Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 10-06-2009 r. do godz. 09.30

w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.


Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.


Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane bez otwierania.


Otwarcie ofert i odczytanie cen nastąpi dnia 10-06-2009 r. do godz. 09.40

w siedzibie Zamawiającego (świetlica).

Kryteria oceny ofert – cena za realizację zamówienia – 100%.


Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert.


Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest

Mariusz SZARAN

tel. 013 43 56 965 013 43 55 006, fax. 013 43 57 975

w godz. pracy Urzędu Gminy tj.

poniedziałek - od 08.00 - do 16.00

od wtorku do piątku - od 07.00 - do 15.00




Burmistrz Gminy Rymanów

                                                                       mgr Jan RAJCHEL



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 5707454]

przewiń do góry