Rymanów 13.04.2010 r.
 
 

Gmina Rymanów unieważnia postepowanie przetargowe na projekt pn. "Rozwój Gminy Rymanów poprzez budowę ogólnodostępnej, wielofunkcyjnej hali sportowej w Sieniawie".

              Na sfinansowanie realizacji niniejszego projektu w zakresie robót budowlanych Gmina Rymanów przeznaczyła środki finansowe w wysokości 3 599 000,00 zł brutto.

Oferta z najniższą ceną tj. 3 899 993,61 zł brutto przewyższa kwotę, którą Gmina Rymanów przeznaczyła na sfinansowanie zamówienia o wartość 300 993,61 zł

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. 2004 r. Nr 19, poz. 177, tekst jednolity: Dz. U. 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami: Dz. u. z 2009 r Nr. 223 poz. 1778/

 

                                                                             

               Rymanów,15.03.2010

GMINA RYMANÓW

38 -480 Rymanów ul. Mitkowskiego 14 a

zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami ogłasza przetarg nieograniczony na:

Rozwój Gminy Rymanów poprzez budowę ogólnodostępnej, wielofunkcyjnej hali sportowej w Sieniawie ” w zakresie:

 

Pow. zabudowy – ok.1000m2, pow. użytkowa –

 

ok.1000m2, kubatura – ok.8500m3,wysokość –

 

 ok.12m.

Termin realizacji zamówienia ustala się na :

rozpoczęcie – po zawarciu umowy

zakończenie – 17 październik 2011 r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej

Gminy Rymanów o adresie: www.rymanow.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego

w pokoju nr 18 w godzinach pracy Urzędu – cena 30,00 zł brutto.

Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 2 kwiecień 2010 r do godz. 9 - tej w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane bez otwierania.

Otwarcie ofert i odczytanie cen nastąpi dnia 2 kwiecień 2010 r o godz. 9 - tej.

w siedzibie Zamawiającego (świetlica).

Kryteria oceny ofert – cena za realizację zamówienia – 100%.

Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli,

ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie

innych

podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania

zamówienia

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia

- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone

powyżej mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie podlega

wykluczeniu.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły „

spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest

Marek Penar – inspektor Referatu Inwestycji, Drogownictwa i Gospodarki Przestrzennej tel. 0134356627, fax.0134357975 w godz. pracy Urzędu Gminy

      poniedziałek – od 8 – 16-tej,od wtorku do piątku – od 7 – 15-tej.

ZAŁĄCZNIKI:

  1. SIWZ - WIĘCEJ
  2. PROJEKT WYKONAWCZY - WIĘCEJ
  3. PROJEKT WYKONAWCZY CD. - WIECEJ
  4. PROJEKT WYKONAWCZYCD 2. - WIECEJ
  5. PRZEDMIARY ROBÓT - WIĘCEJ
  6. SPECYFIKACJE - WIĘCEJ

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO PRZETARGU:

Odpowiedzi na zapytania - WIECEJ

K65_dzwigar_ D3 - WIECEJ

Kosztorys_Przylacz_ wod_i_kan - WIECEJ

 

             

 


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Karp Waldemar
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-04-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Karp Waldemar
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-14 13:19:37
  • Liczba odsłon: 556
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 5061371]

przewiń do góry