Wersja archiwalna 2009-05-19 09:29:21
1. Informacje ogólne
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Załącznik - wiecej
Zamawiający:
Gmina Rymanów
Adres: 38-480 Rymanów
ul. Mitkowskiego 14a
tel. (013) 43-55-006
fax. (013) 43-55-765
e-mail: gmina@rymanow.pl
strona internetowa: www.rymanow.pl
2. Odbiorca:
Ochotnicza Straż Pożarna w Bziance
Podstawa prawna:
-
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz., 1655, z późniejszymi zmianami)
2. Przedmiot zamówienia
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP
Minimalne wymagania dla przedmiotu dostawy:
Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP
1.TYP NADWOZIA
- furgon towarowo-osobowy
- przeszklenie w części osobowej
- drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o min. 180º
- przystosowany do przewozu min. 5-ciu osób
- siedzenia skierowane do kierunku jazdy
- drzwi przedziału załogi umieszczone z prawej strony pojazdu otwierane przesuwane
- przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką
- przedział załogi wyposażony w sufitowe okno uchylne
2.WYPOSAŻENIE
- belka świetlna z napisem „STRAŻ”
- generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych (z możliwością podawania komunikatów
słownych)
- lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu
- lampy błyskowe zderzakowe stroboskopowe z przodu pojazdu
- radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W,
odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowanej sieci MSWiA min. 128
kanałów
- oświetlenie przedziału pasażarskiego włącznie z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału
posażerskiego
- oświetlenie przedziału ładunkowego włącznie automatyczne po otwarciu tylnych drzwi,
główny włącznik oświetlenia przedziału ładunkowego zainstalowany w kabinie kierowcy
gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy
- przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V
- zabudowa dachu z uchwytami na węże ssawne, wraz z drabinką na drzwiach lewych tylnych
- numery operacyjne po bokach i z tyłu pojazdu (nr operacyjny 348 R 21)
3. DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA
- do 3500kg
4. ŁADOWNOŚĆ
- powinna zapewniać wyposażenie samochodu w sprzęt wymieniony w załączniku oraz
5- osobowej załogi
5. SILNIK
- z zapłonem samoczynnym czterosuwowym z turbodoładowaniem. Dopuszcza się brak
wyposażenia w urządzenie do pomiaru zużycia paliwa
6. MOC SILNIKA
- nie mniejsza niż 85kW
7. MOMENT OBROTOWY
- nie mniejszy niż 200Nm
8. SKRZYNIA BIEGÓW
- manualna, 5-biegowa, zsynchronizowana
9. UKŁAD KIEROWNICZY
- ze wspomaganiem
10. UKŁAD HAMULCOWY
- dopuszcza się brak systemu ABS
11. DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA
- nie większa niż 6000mm
12. OBJĘTOŚĆ PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
- nie mniej niż 5m³
13. ZABUDOWA WEWNĘTRZNA
- konstrukcja przedziału dla załogi powinna zapewniać ochronę pasażerów przed
przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania aworyjnego.
Powinno to być osiągnięte przez oddzielenie przedziału sprzętowego od załogi
- podłoga przedziału załogi i ładunkowego wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową, trwałą,
łatwo zmywalną
- zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia
- półki wykonane z materiałów niekorodujących zapewniające miejsce na wyposażenie
samochodu w sprzęt
- stelaż na półki i pozostałe elementy zabudowy węwnątrz przedziału sprzętowego, np uchwyty
powinny być wykonane z materiałów odpornych na korozję (np. ze stali nierdzewnej)
- dopuszcza się brak ogrzewania niezależnego od pracy silnika zarówno w przedziale załogi jak
i przedziale sprzętowym
14. WYPOSAŻENIE DODATKOWE
- brak
Parametry nie określone w powyżej specyfikacji muszą być zgodne z “Wymogami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych I samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych-Edycja druga-marzec 2006”
lub “WYMAGANIAMI OGÓLNYMI I SZCZEGÓLNYMI DLA SAMOCHODÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH KG PSP-CNBOP – czerwiec 2002” z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchądzących w skład zamównienia.
Samochód musi posiadać aktualny certyfikat lub pozytywna opinię CNBOP.
2.1 Oferty częściowe
-
Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych: Nie
2.2 Oferty wariantowe
Czy dopuszcza sięskładanie ofert wariantowych: Nie
2.3 Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przywiduje/przywiduje* udzielenia zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7).
3. Miejsce realizacji zamówienia
Rymanów
4. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do dnia 15.07.2009
5. Informacje dotyczące warunków składania ofert
-
Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty
-
Oferent przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami w niniejszej specyfikacji
-
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można otrzymać od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 15:00 pod wymienionymi niżej numerem telefonu, lub osobiście w siedzibie zamawiającego w pok. 25
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
mag inż Alicja Kurylak
Telefon: (013) 43-56-985
-
Fax (013) 43-55-765
6. Sposób porozumienia się
Sposób porozumienia się zamawiającego z wykonawcami może odbywać sie w formie pisemnej za pomocą Poczty Polskiej, pocztą elektroniczną na adres os@rymanow.pl oraz telefaksem (art. 27 ustawy) Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi niezwłocznie chyba, że zapytanie wpłynie na mniej niż 6 dni przed terminem określonym w pkt. 11 mniejszej SIWZ
7. Termin zawiązania ofertą
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od ostatecznego terminu składania ofert.
8. Zawartość oferty
A) Oferta musi zawierać:
-
Formularz oferty (na załączonym druku)
-
Oświadczenie wykonawczy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączonym oświadczeniach)
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznychpotwierdzających odopwiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejstru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert
-
Dokumenty stwierdzając, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi
-
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, żedostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
-
Podpisany wzór umowy
B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być orginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z orginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Dokumenty takie jak wypis z rjestru I informacja z rejestru karnego powinny posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie moze być wcześniejsza niż 6 miesiey od daty składania ofert określonej w niniejszej SIWZ. W przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz informacji z banku, ich data wystawienia nie moze być wcześniejsza niż 3 miesiące od daty składania ofert określonejw pkt.11 SIWZ
C) Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z orginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.
9. Wymagania od wykonawców
O zamówienie moga ubiegać sie wykonawcy, którzy:
-
Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi
-
Dysponują uprawnianiami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czyności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia
-
Znajdują sie w sytuacji finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 prawa zamówień publicznych
10. Sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w zamknietej kopercie oznakowanej w sposób następujący:
<NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO I JEGO ADRES>
oferta <TRYB POSTĘPOWANIA>
na <NAZWA (TYTUŁ) POSTĘPOWANIA>
nie otwierać przed <DATA I GODZINA OTWARCIA OFERT>
Koperta powinna być zapieczętowana w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczajaca jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
11.Miejsce i termin składania ofert
-
Oferty mozna składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie w terminie do dnia 27.05.2009 do godz. 11:00
-
Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty z odnotowanym terminem jej złożenia oraz numerem, jakim oznakowana została oferta
-
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania
12. Miejsce i termin otwarcia ofert
-
Oferty zostana otwarte w siedzibie zamawiającego w pok. 25 w dniu 27.05.2009r. o godz. 11:15
-
Wykonawcy mogą uczesniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy protokół z sesji otwarcia ofert na jego pisemny wniosek
-
Zamawiajacy odrzuci ofertę, jeżeli:
-
jest sprzeczna z ustawą
-
jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
-
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumienu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
-
zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
-
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
-
zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie mozna poprawią na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczaniu ceny
-
wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
4) Wykonwca zostanie wykluczony z postępowania jeżeli nie złożył wymaganych oświadczeń
lub nie spełnił innych wymagań określonych w ustawie lub ninimiejszej dokumencie, a w
szczególnosci nie wniósł wadium.
13. Sposób obliczania ceny oferty
-
Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług)
-
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie
14. Wycofanie oferty lub jej zmiany
-
Wykonawca moze wprowadzać zmiany, poprawki I uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian przed upływem terminu składania ofert
-
Powiadomienie o wprowadzaniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań, jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych dodatkowo dopiskiem “ZMIANA”
-
Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycować się może z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (według takich samych zasad, jak wprowadzanie zmian I poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie “WYCOFANIE”
-
Koperty oznaczone napisem “WYCOWANIE” będą otwierane w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi oferentami, koperty wewnętrzne ofert wycofanych nie będą otwierane
-
Koperty oznaczone dopiskiem “ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany I po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian zostaną dołączone do oferty
15. Ocena ofert
-
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych omyłek pisarskich oraz omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiajac o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
-
W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujacych kryteriów:
Lp. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
Cena |
100,00% |
-
Zamawiajacy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru
-
Zamawiający powiadomi o wynikach postepowania wszystkich wykonawców. Wybranemu wykonawcy zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy
16. Istotne warunki umowy
Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta stosowanie do przedstawionych niżej istotnych jej warunków:
-
jak załączony wzór umowy
17. Protesty, odwołania i skarga do sądu
Wykonawcom, którzy uznają, że ich interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, przesługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI tej ustawy
Załącznikami do SIWZ są:
a. Załącznik nr 1 - wzór dokumentu “Oferta przetargowa”
b. Załącznik nr 2 – “Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy”
c. Załącznik nr 3 – wzór dokumentu “Umowa”
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Szaran Mariusz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-05-19
- Informacja zaktualizowana przez: Sylwester Litwin
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-19 09:29:21
- Liczba odsłon: 810
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: