Znak: INW. 341 / 5 / 2009
Rymanów, 28-04-2009r.
O G Ł O S Z E N I E
Zgodnie z art. 92 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz.1058) Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie nieograniczonym powyżej 14 000 euro na
"Remont drogi gminnej publicznej nr 130365R w miejscowości Sieniawa”; została wybrana oferta nr 1 złożona przez
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy ''MAX-BUD''
Jacek LICHY Spółka Jawna
ul. Chodenicka 39 , 32-700 BOCHNIA
Umowa na wykonawstwo robót została zawarta z dniem 25-04-2009r.
ZAMAWIAJĄCY
mgr Jan RAJCHEL
Załączniki:
20090302_wykaz_stawek_i_narzutow_sieniawa.doc
20090302_kosztorys_ofertowy.doc
Rymanów, 2.03..2009
GMINA RYMANÓW
ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów
zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych
Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami
ogłasza przetarg nieograniczony na
„ Remont drogi gminnej publicznej nr 130365R w miejscowości Sieniawa”
w zakresie:
roboty przygotowawcze, pomiarowe na dług. 1154 mb,wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego gr.30cm – 4858 m2, wykonanie podbudowy górnej: tłuczeń kamienny sortowany o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm – 185,32 m3, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową o grubości 2cm – 242,9t, ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4cm – 4960,5 m2, wykonanie odwodnienia – 63 mb, roboty wykończeniowe, plantowanie skarp – 292 m2, oznakowanie – 15 szt.
Termin realizacji zamówienia ustala się na :
rozpoczęcie – po zawarciu umowy
zakończenie – 30 październik 2009r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej
Gminy Rymanów o adresie: www.rymanow.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego
w pokoju nr 18 w godzinach pracy Urzędu – cena 30,00 zł brutto.
Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 25 marzec 2009r do godz.10-tej w Sekretariacie Urzędu gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane bez otwierania.
Otwarcie ofert i odczytanie cen nastąpi dnia 25 marzec 2009r o godz.10-tej. w siedzibie Zamawiającego (świetlica).
Kryteria oceny ofert – cena za realizację zamówienia – 100%.
Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert.
Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest
Alicja Rutkowska tel. 0134356672, fax.0134357975 w godz.pracy Urzędu Gminy
poniedziałek – od 8 – 16-tej,od wtorku do piątku – od 7 – 15-tej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Szaran Mariusz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-04-28
- Informacja zaktualizowana przez: Szaran Mariusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-28 13:11:51
- Liczba odsłon: 654
- Historia dokumentu: